Web Toolbar by Wibiya

Du måste få ge dig själv tid då och då

2016-08-24 | 13:33:12

 
Hej fina ni! Hur mår ni? Har ni sol hos er som jag har eller har ni höstväder? Vad gör ni? Blir så glad av att logga in och se att ni tagit er tid att skicka iväg små fina kommentarer. Galet vad kommentarer kan göra för humöret egentligen, att något i stil med "Gud vad fint!" kan få en så glad. Jag antar att det är samma sak som att få en spontan komplimang från någon okänd på stan (okej, för att det händer ju ofta haha..) eller så, hänger ni med? Gud vad flummigt det här inlägget börjar haha. Igår hade jag en tandläkartid för att sätta in min krona på morgonen. Ä n t l i g e n är det klart efter alla turer nu med den provisoriska jag fick i väntan på att min permanenta skulle bli klar. Vi pratade också om att eventuellt försöka bleka mina tänder för att få bort en vit rand jag har på ena framtanden, mer så att den ska smälta in lite bättre och inte sticka ut som den gör nu. Men det görs först i januari i så fall (: När jag var klar åkte jag till mitt gamla jobb och träffade Kalle, han jobbar kvar än idag, och lite gamla kollegor. Passade på att skriva lit grejer inför företaget och möten med revisor osv. SÅ skönt att ha kommit igång!(!!!!) Jag skulle egentligen ha jobbat kväll igår men efter min ångestdag i måndags så kände jag på mig att jag skulle vara pisstrött och då sätter jag hälsan före. Så komplext med psykiska problem egentligen för det ser ju inte alls bra ut att sjukanmäla sig och sen "ha roligt" om ni förstår vad jag menar? Även fast det är precis det jag behöver dagar efter ångest. Då är det prio på mig själv oavsett vad cheferna tycker om det... DET är något jag lärt mig från min behandling: att våga sätta mig själv först. Känner jag av i kroppen att jag inte kommer palla med en dag så gör jag något åt det. Sen är det självklart skillnad på att inte orka för att jag är opepp och inte orka för att kroppen och psyket verkligen inte orkar. Hänger ni med? Jag tror ni förstår (: Värst vad det här inlägget blidde djupt! Nu ska jag göra mig klar och redo för att träffa Joss. Jag och Sixten tar en roadtrip längs Essingeleden som så många gånger förr och stannar till hos Maria (Joss syster) för middag och häng med både Joss, Maria och Marias lillkille (som förövrigt var min första uppstyrda bebisfotografering <3 ). Jag hoppas ni får en fin dag fina ni, puss och kärlek ♡

Kommentera inlägget här:

❥ Jag vill inte ha kommentarer i stil med "Allt bra?".
❥ Jag fotograferar med en Nikon D610 och redigerar i Photoshop CS5.
❥ Jag tar gärna emot tips om tävlingar eller "veckans blogg".
❥ Jag blir jätteglad om din kommentar har något med inlägget att göra!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: