Web Toolbar by Wibiya

femte augusti

2016-08-05 | 20:19:45

 
Hej mina fina! Hur mår ni idag? Jag hoppas ni är lite piggare än vad jag är, för jag vill mest att klockan ska bli läggdags. Har varit så trött hela dagen. Jag, Jonatan och Sixten har varit vid mammas grav idag och tänt ljus och planterat rosor. Hur skulle ha fyllt 60 år idag och passande nog var vi båda lediga idag från både jobb och pågående EM-tävlingen som Jonatan och hans bror är med och tävlar i (dom har haft vilodag idag efter race onsdag-torsdag plus avslutande långlopp imorgon) så vi passade på att åka och säga grattis. Nu när vi har flyttat tio mil från Stockholm blir det inte så att vi åker dit så ofta men jag försöker i alla fall åka dit på hennes årsdag, födelsedag och högtider.

Jag fick förresten en förfrågan från vår lokala tidning om att fotografera Roslagsloppet åt dom. En vän till mig som också fotograferar hade fått frågan först men han är inte hemma och hade då tipsat dom om mig. Så kul! Nu håller jag på och försöker lista ut hur jag ska komma ut på sjön... Jag har ingen egen båt så jag jagar någon att åka med. Håll tummarna för att jag lyckas hitta någon! Nu ska jag pyssla i ordning kameran och olika objektiv inför imorgon för snart kommer Jonatan och våra båtkompisar som ska sova här hem med pizza. Jag hoppas ni mår bra fina ni, puss och kärlek ♡
Postat av: Sharon

Åh vilka fina bilder! Måste också tilläga att jag tycker du liknar Bridgit Mendler väldigt mycket också hahah (vilket såklart är en komplimang)

Kram

Svar: Men, tack fina du! Haha, sedär. Det har jag faktiskt inte hört men tar det absolut som en komplimang! (: Stor kram tillbaka! <3
Sofie Hjorth Westberg

2016-08-07 @ 19:38:34
URL: http://leggohouse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

❥ Jag vill inte ha kommentarer i stil med "Allt bra?".
❥ Jag fotograferar med en Nikon D610 och redigerar i Photoshop CS5.
❥ Jag tar gärna emot tips om tävlingar eller "veckans blogg".
❥ Jag blir jätteglad om din kommentar har något med inlägget att göra!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: