Web Toolbar by Wibiya

Från en ångestdag till största peppen - Vlogg x2

2016-08-23 | 10:54:21

 
 
 
Jag kan fortfarande inte haja att jag faktiskt ansökte om F-skatt igår och är på väg att bli egenföretagare. Därför var jag tvungen att spela in en uppdaterad "Deeptalk" efter som jag var lite mer opepp igår när jag publicerade gårdagens video. Har ni inte sett den finns den här nedan ↓ Wiiiiieeeee ♡
 
 
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

vad kul med vlogg

Svar: Vad kull att du gillar dom! (:
Sofie Hjorth Westberg

2016-08-23 @ 12:44:53
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: Agnes

Hallå, hur gör du dina ögonbryn? Sjukt fina!!

Svar: Men åh, TACK! Jag eh. Kladdar på dom typ haha! Inget avancerat alls (: Men TACK <3
Sofie Hjorth Westberg

2016-08-23 @ 18:42:38
URL: http://agnesbjurek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

❥ Jag vill inte ha kommentarer i stil med "Allt bra?".
❥ Jag fotograferar med en Nikon D610 och redigerar i Photoshop CS5.
❥ Jag tar gärna emot tips om tävlingar eller "veckans blogg".
❥ Jag blir jätteglad om din kommentar har något med inlägget att göra!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: