Web Toolbar by Wibiya

Ibland får en ge magkänslan en andra chans

2016-08-19 | 13:40:06

 
Något felfokus men det ignorerar vi tycker jag.
 
Hej fina ni! Här sitter jag och dricker kaffe och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så jag kan hänga allt snabbt innan jag springer iväg till jobb nummer tre. Jag gick ju intro igår och tyvärr fick jag inte den bästa magkänslan. Jag hoppas det beror på att hon jag gick intro med inte riktigt jobbade på samma sätt som mig och inte gav så mycket information jag hade hoppats på. Jag ska gå min andra introdag idag, eller ikväll blir det ju, med en annan så jag hoppas känslan ändrar sig lite. Det kändes bara rörigt och lite negativt igår från hennes sida, mycket smågnabb med kollegor osv. Huuuur som helst, nu måste jag göra ett ryck här hemma. Passande nog fick jag min tjejvecka idag och har ont i huvudet, såntdär ont som inte går bort med alvedon... Hallelujah! Jag hoppas ni är lite mer peppade än mig idag, puss och kärlek ♡

Kommentera inlägget här:

❥ Jag vill inte ha kommentarer i stil med "Allt bra?".
❥ Jag fotograferar med en Nikon D610 och redigerar i Photoshop CS5.
❥ Jag tar gärna emot tips om tävlingar eller "veckans blogg".
❥ Jag blir jätteglad om din kommentar har något med inlägget att göra!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: