Web Toolbar by Wibiya

Jag är tillbaka

2016-08-04 | 23:27:19

 
I knew it. Blogg.se kommer alltid vara dit jag återvänder. Jag har rensat arkivet här på bloggen och bestämt mig för en fresh start. Jag har en header på G så den ni ser nu är bara tillfällig, annars börjar jag känna mig som hemma igen (: Jag har rastat kameran en del på sistånde och tänkte dela med mig av Albin T. Vi smög oss in på en byggarbetsplats och hann få några riktigt bra bilder innan vi blev utslängda av en arg byggarbetare. Jag har många fler bilder på lager som kommer upp framöver, jag lover! Nu måste jag pyssla lite här hemma i väntan på att Jonatan ska komma hem. Han har kört EM i Thundercat i två dagar och igår, inför finalheaten, skar motorn. Igen. Så inatt väntar meck för hans del inför avslutande långloppet Roslagsloppet på lördag. Vi får även sovbesök i morgon eftermiddag så jag behöver städa av lite här hemma. Jag hoppas ni mår bra fina ni, och välkomna tillbaka till blogg.se med mig! Puss och kärlek ♡

Kommentera inlägget här:

❥ Jag vill inte ha kommentarer i stil med "Allt bra?".
❥ Jag fotograferar med en Nikon D610 och redigerar i Photoshop CS5.
❥ Jag tar gärna emot tips om tävlingar eller "veckans blogg".
❥ Jag blir jätteglad om din kommentar har något med inlägget att göra!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: