Web Toolbar by Wibiya

Passar på att unna mig lite blingbling

2016-08-12 | 13:43:00

 
Igår svängde jag förbi H&M efter APTn på jobbet och unnade mig lite nytt bling. Egentligen skulle jag bara köpa en ny, stor nycklring till mina hem- och bilnycklar (har SÅ ledsnat på att riva runt hela väskan i jakt på dom) meeen jag hittade några fina örhängen också. Ibland får man unna sig hörrni. Jag visar bättre bilder när jag får tid att fota! OCH jag har köpt VÄRLDENS MYSIGASTE mjukisdress. Vill bo i den. Måste be Jonis att fota den när jag har den på mig så ni får se. Nu ska jag ta mig till jobbet, jag börjar visst om en kvart och inte om en timme... Fan då, tur att jag bor nära! Jag hoppas allt är fint med er fina ni, puss och kärlek ♡

Kommentera inlägget här:

❥ Jag vill inte ha kommentarer i stil med "Allt bra?".
❥ Jag fotograferar med en Nikon D610 och redigerar i Photoshop CS5.
❥ Jag tar gärna emot tips om tävlingar eller "veckans blogg".
❥ Jag blir jätteglad om din kommentar har något med inlägget att göra!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: