Web Toolbar by Wibiya

Pink and diamonds

2016-08-21 | 19:04:18

 
Nikon D610 / Sigma Art 50mm
 
Ett skepp kommer lastat med två bilder från mitt lilla ryck igår. Önskar att jag var bra på det där med frisyrer också, jag och hår går inte ihop tråkigt nog. Tycker det är SÅ svårt att få til det bra. Nåväl, idag har jag träffat min fina vän Joss. Vi har fikat och pratat i timmar i vanlig ordning. Det enda vi gör när vi ses är typ att äta och snacka skit... Vi är sånna som äter förfika, huvudfika och efterfika lixom, så ni förstår vilken nivå av fika vi pratar om här. Jag tvingade mig själv att investera i nytt smink också inför kommande dejter med kameran. Jag försöker bli bättre på att tvinga mig själv att göra roliga saker även fast det kräver förberedelser. Sååå, när jag kom hem passade jag på att fota lite igen. I will show you guys asap! Nu ska jag mysduscha och vänta på att Jonis kommer hem, sen intar vi soffläge och söndagsmyser. Jag hoppas allt är fint mer er, puss och kärlek ♡
Postat av: Agnes

Så himla fint! :)

Svar: Men åh, tack! <3
Sofie Hjorth Westberg

2016-08-21 @ 19:53:09
URL: http://agnesbjurek.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej! Åh vad fint du har det här på din nya bloggportal, älskar din nya header också. <3 Känner du fortfarande för att sammarbeta trots bloggportal bytet? Du gör precis som du vill.
Ha de bra, kram <3.

2016-08-22 @ 15:18:50
URL: http://nouw.com/emeliies
Postat av: shanelle

Så sinnessjukt fin sminkning!

Svar: Men åh TACK <33
Sofie Hjorth Westberg

2016-08-23 @ 17:59:46
URL: http://shanelleholmqvist.for.me

Kommentera inlägget här:

❥ Jag vill inte ha kommentarer i stil med "Allt bra?".
❥ Jag fotograferar med en Nikon D610 och redigerar i Photoshop CS5.
❥ Jag tar gärna emot tips om tävlingar eller "veckans blogg".
❥ Jag blir jätteglad om din kommentar har något med inlägget att göra!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: