Web Toolbar by Wibiya

Sparkling blue

2016-08-28 | 13:53:21


Fina ni! Det blev en paus här i helgen, allt på grund av att jag jobbat och inte riktigt fått ihop tiden. Det får mig att längta ännu mer tills mina företag är up and running och jag bestämmer över min tid själv! Förutom att jobbat på äldreboendet så har jag pysslat med just företagen, eller ja mest det ena då fotograferingsdelen i stort sett är färdig sedan tidigare och bara väntat på att jag ska få tummen ur och ansöka om F-skatt. Jag får hålla mig från att berätta vad mitt andra företag är. Jag vill få liiiite mer koll på saker och ting innan jag berättar för er, men det är SÅ svårt att inte "råka" försäga mig haha.

Hur mår ni? Har ni haft en bra helg? Jag mår braa förutom att jag mer än allt vill ha en riktig söndag hemma i soffan med Jonis och Sixten... Är på riktigt chipsätarhumör och vill helst av allt inte kliva ut mina mjukisbyxor på hela dagen haha. Meeen det är min jobbhelg och jag jobbar kväll så jag ska snart släpa mig in i duschen och göra mig klar (: Jag hoppas allt är bra med er fina ni! Ät lite chips och titta på en bra film åt mig ikväll <3 Puss och kärlek ♡
Postat av: Agnes

Så himla snygg sminkning! :)

2016-08-28 @ 15:01:45
URL: http://agnesbjurek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

❥ Jag vill inte ha kommentarer i stil med "Allt bra?".
❥ Jag fotograferar med en Nikon D610 och redigerar i Photoshop CS5.
❥ Jag tar gärna emot tips om tävlingar eller "veckans blogg".
❥ Jag blir jätteglad om din kommentar har något med inlägget att göra!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: