Web Toolbar by Wibiya

Kreativiteten har flödat

2016-08-20 | 21:51:10

 

Hej fina ni! Idag har jag varit ledig och spenderat heeela dagen hemma med Sixten. Det var så länge sedan vi hade en dag att bara vara hemma utan måsten som behövs göras. Vi tog sovmorgon efter att Jonis åkt till Nynäshamn tidigt i morse för att köra båttävling, tog en långprommis och åt frukost. Jag hade tänkt att vi skulle åka till ett hundfik som finns här i närheten och köpa med oss fika (dom har hundanpassade "bakverk" också) men dom hade sommarstängt... Typiskt! Så vi gick en sväng i nya miljöer och badade istället och åkte hem. Hela eftermiddagen fick jag ett kreativit ryck och tog fram kameran. Så välbehövligt och skönt att få försvinna in i fotandet en stund. Eftermiddagen och kvällen har gått till lite photoshopmys (ni ska få se bilderna snarast) och kvalletid med Sixten. Helt lediga helger är ganska lyxiga ♡

Kommentera inlägget här:

❥ Jag vill inte ha kommentarer i stil med "Allt bra?".
❥ Jag fotograferar med en Nikon D610 och redigerar i Photoshop CS5.
❥ Jag tar gärna emot tips om tävlingar eller "veckans blogg".
❥ Jag blir jätteglad om din kommentar har något med inlägget att göra!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: